maanantai 24. heinäkuuta 2017

Koukussa virkkaukseen

Oijoijoijoi, elämä on julmaa. 
Mun on pakko virkkaa jos mä tahdon virkkaa.

Näin lauleskelee meidän pikkuneiti, sanoitti hieman uusiksi Antti Tuiskin Rahan takii-biisin. :D
Tyttö ei tiedä mitä twerkkaus on, mutta virkkaus on tullut hyvinkin tutuksi, heh. Näin syntyi uudet, meille sopivammat laulunsanat.

Minä olen nimittäin jäänyt koukkuun! Virkkaaminen on ihanaa!
Kaikki alkoi tytön toiveesta saada vaunulelu nukenvaunuihin. Virkkasin sydänhelistinlelun ja heti olin koukussa.






Seuraavaksi vuoron saivat vauvantossut ja helistin ja pian myös mustekalat lonkeroineen. Virkkasin myös tiskirättejä ja nukeille helistimen. Uskaltauduin jopa kokeilemaan siksak-kuvion virkkaamista ja ilokseni huomasin, että se onnistui.












Nyt olen aloittanut joululahjojen virkkaamisen ja muutama onkin jo valmiina. Voi tuntua oudolta, että teen joululahjoja keskellä kesää, mutta pakko aloittaa ajoissa kun niitä on tehtävänä reilut 10kpl.
Kauheasti tekisi mieli virkkailla keittiöön matto ja jakkaroihin uudet päälliset, mutta ne saavat vielä odottaa. Olen aloittelija tässä virkkauksen maailmassa, enkä vielä viitsi aloittaa mitään kovin suuritöistä ja haastavaa. Ihan onnistuneita virkkauksia olen kuitenkin mielestä onnistunut saamaan aikaan ja into jatkaa tätä harrastusta on säilynyt.


Oletko sinä jäänyt koukkuun johonkin harrastukseen?


1 kommentti: