torstai 14. huhtikuuta 2016

inNOSHtunut

Olen aivan hurahtanut Noshin vaatteisiin! Näin keväällä vaatefirmat esittelevät uudet kevät/kesämallistonsa ja niin myös Nosh. Sain oivan tilaisuuden pitää jälleen kotikutsut ja tutustua vasta ilmestyneeseen naistenmallistoon, kun esittelijälle sattui vapautumaan yksi aika ja hän tarjosi sitä minulle.

Tämä uusi mallisto on ehdottomasti minun lempparini tähän mennessä, paljon kaikkea ihanaa jotka ovat tyyliini sopivia. Erityisesti ihastuin helminauhaprinttisiin JUHLA nimisiin mekkoihin. Kauniita värejä ja kauniin naisellisia leikkauksia. JUHLA mekko oli siis ostettava, sen päätin jo ennen kutsuja. Kutsuilla sitten pääsin sovittamaan mikä malli olisin minulle paras ja päädyin kauniiseen turkoosiin mekkoon, kuminauhavyötärö rypytyksellä ja ihanilla etutaskuilla.




Minulla on ennestään jo Noshin biker tregginsit mustina ja ne ovat ehdottomasti olleet mukavimmat housut mitä minulla on aikuisiällä jalassani ollut. Vihdoinkin olen löytänyt siistit/hyvännäköiset housut, jotka ovat myös mukavat päällä. Tilasinkin uudet samanlaiset pöksyt, nyt vain toffeen värisenä. :)






Tilasin myös aivan uudenlaiset housut, chinot. Näissä minua kiehtoi rento mutta tyylikäs malli ja ihana oliivin vihreä väri. Näitä en päässyt testaamaan kun juuri minun kokoani ei ollut sovituskappaleena. Tilaamani housut olivat ilokseni juuri minulle sopivat.






Kesäksi kaipasin myös jonkinlaista t-paitaa ja sekin löytyi uudesta mallistosta. Aika simppeli, kauniin puuteriroosan värinen teeppari, jonka takakappale on kauniisti pyöristetty.






Monta ihanuutta siis löysin itselleni ja olen tästä niin innoissani. Sennille en tällä kertaa tilaillut mitään, sillä hänelle löydän varmasti kesävaatteita viikonloppuna lapsimessuilta, joita odotamme innolla. :)

Kutsuille sain kivan määrän vieraita, vaikka ensin näyttikin siltä että kaikki ovat jossain reissussa. Vieraille halusin tietenkin tarjota jotakin syötävää. Suurimman osan tein gluteenittomana, jotta jokainen voisi herkutella samoilla herkuilla. Olen onnistunut löytämään aivan täydellisen ohjeen suolaiseen gluteenittomaan piirakkaan. Tähän asti olen tehnyt kinkkupiirakkaa, mutta vaihtelun vuoksi tein nyt savulohipiirakan ja ai että tulikin hyvää! Aion tehdä tästä eteenpäin suolaiset piirakkani aina tällä ohjeella, vaikke sen pitäisikään olla gluteeniton.
Koska vieraita pääsikin paikalle enemmän mitä alkuun näytti, niin pelkäsin että yksi piirakka ei välttämättä riitä, joten Teppo kävi ystävällisesti ostamassa lisäksi hieman suolakeksejä. Piiras riitti kuitenkin oikein hyvin.
Makeina gluteenittomina tarjottavina oli piparminttujäätelökakku mustaherukka-vadelmaraidoilla. Jäätelökakun tekeminen on super nopeaa ja helppoa ja lopputulos on suussasulava. Jäätelölle ostin söpöjä kertakäyttökippoja, annokset olisi voinut tehdä suoraan kippoihinkin mutta halusin testata jäädykekakkuvuokaani. Ja onhan kakku aina juhlavamman näköinenkin. Ohjeen jäätelön tekoon löydät täältä. Tein muuten perusohjeen mukaan, mutta kermana käytin flora vispiä, se ei ole niin rasvainen ja sopii koostumukseltaankin jäätelöön mielestäni parhaiten. 

Jätskikakun lisäksi tein itse marenkeja ja kaupasta ostin gluteenittomia täytekeksejä.
Lapsille oli lisäksi muumikeksejä ja vohvelikeksejä.
Tarjottavat näyttivät kelpaavan oikein hyvin. Jäätelö oli hyvä valinta lämpimänä kevätpäivänä.






Tänään kävin noutamassa pakettini ja olen entistäkin tyytyväisempi ostoksiini. Koitan tehdä vielä sovituskuvapostauksen. Tämän postauksen vaatekuvat olen napannut Noshin sivuilta.

En osta kovin usein itselleni vaatteita ja silloin harvoin kun ostan, poden usein siitä jostain kumman syystä huonoa omaatuntoa. En tiedä itsekään miksi, kukaan ei minua ostoksistani syyllistä eikä se ole muilta pois, kaikki saavat yhtälailla ruuan pöytään yms. Ei tulisi mieleenkään ostaa itselle uusia vaatteita, jos se tietäisi ettei perheen perustarpeet täyttyisi. Mistä se johtuu, että lapselle voi ostaa useinkin vaatteita ja siitä jää vain hyvä fiilis, mutta kun itselleen ostaa jotain niin on kamala morkkis? Nyt yritän kerrankin olla syyllistämättä itse itseäni. Olen ansainnut uudet vaatteet edes silloin tällöin, vai mitä.






Joko sinä olet ostanut itsellesi kevääksi vaatteita? 
Podetko itsellesi hankkimista ostoksista huonoa omaatuntoa?

2 kommenttia:

  1. Mie tilasin Noshilta tuon Juhla-mekon tomaattina, raitajakun ja vielä oranssin paidan, jossa oli mustia kuvioita - kaikki oli ihania! Ostan itselleni nykyään aika harvoin vaatteita, joten vaikka joskus ostan useamman kerralla, niin en pode morkkista. :)

    VastaaPoista
  2. Voi en ole ostanut itselleni yhtään vaatteita kevääksi tai kesälle mutta nämä postauksessa vilahtavat vaaatteet näyttivät ihanilta - inNOSHtuin! :) <3

    VastaaPoista