torstai 21. tammikuuta 2016

Ystäväkirjahaaste

Terhi, blogista Äiti ja melukylän lapset, antoi minulle tämän hauskan haasteen, joka toi mieleeni lapsuuden ajan kaveri-/ystäväkirjat. 
Haasteen on lähtenyt liikkeelle Napsahduksia-blogista.


Tässä haasteen säännöt:
- Voit kopioida nämä säännöt postaukseesi
- Kiitä haasteen antajaa ja mainitse Napsahduksia-blogi haasteen alulle panijana
- Vastaa sinulle annettuihin Ystäväkirja-kysymyksiin
- Lisää kuvaksi/kuviksi parhaiten itseäsi kuvastavia kuvia
- Keksi uudet (tai käytä vanhoja :D) kysymykset blogiystävillesi
- Haasta mukaan ihania bloggaaja frendejä


1. Pituutesi ilman korkkareita?
 Minut on mitattu viimeksi varmaan yläasteella, mutta olen varmaankin huimat 162cm pitkä.

2. Lempinimesi? Ja mistä se on peräisin?
 Ninni. Se on ollut lempinimenäni ihan pikkutytöstä asti ja se on käytössä edelleen. Harva kutsuu minua omalla nimelläni.
Minua on kutsuttu myös Ninnuksi, jotkin kutsuvat edelleenkin.
Joskus minua on sanottu myös Nöyhtäksi. :D Tämä on muistaakseni peräisin siitä kun minulla on vauvana ollut jokin haalari josta minuun jäi nukkaa. Olin isäni mielestä pieni nöyhtäpallo.

3. Minkä ruuan valitset lauantai illalle jos ei tarvitse miettiä kaloreita?
Hmm... kotiruoka maistuu minulle, erityisesti ohraan tehny kaalilaatikko. Jos itsetehtyjä ruokia ei lasketa niin sanon kana kung po, paikallisesta kiinalaisesta. Tietenkin jokin suklaaherkkujälkkäri kuuluisi mukaan.

4. Top4 asiaa joita arvostat eniten ystävyydessä?
Välittäminen, aitous, rehellisyys, hyväksyminen.

5. Telkkarista: Moderni perhe, Kimmo, Salkkarit, Greyn anatomia vai Hottikset?
Kimmo






6. Rakkaimmat harrastuksesi, ja onko sinulla haaveissa aloittaa jotain uutta harrastusta?
Kaikenlainen leipominen, niin suolaisen kuin makeankin, mutta erityisesti kakut kiehtovat minua.
Bloggaaminen sekä erilaiset käsityöt ja askarteleminen.

Jokin liikuntaharrastus, jolla saisin kuntoa kohotettua ja rempallaan olevaa kroppaa kuosiin.

7. Haaveita joiden toivot toteutuvan lähitulevaisuudessa?
Työ tai -koulupaikka.
Uudenlaista, erilaista arkea jossa kaikilla olisi hyvä olla.

8. Hattaraa vai pehmistä?
Pehmis

9. Ripsiväri, kestoripset vai naturell?
Kotona naturell ja kodin ulkopuolella ripsari. Tosin taaperon kanssa ulkoillessa tai pikaiselle kauppreissulle en välttämättä laita ripsiväriä.

10. Mottosi <3
En ole koskaan ajatellut, että minulla olisi mitään mottoa. Nyt kun sitä pohdin niin se voisi olla seuraavanlainen: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.






Laitan haasteen eteenpäin samoilla kysymyksillä seuraaviin blogeihin:



Kiitos Terhi haasteesta. :)
Toivottavasti muutkin tarttuvat tähän. 

4 kommenttia:

  1. kiitti haasteesta :) koitan tehä nopiasti :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta. Mulla on yks toinenkin haaste roikkunut jo pitkään, mutta yritän saada jossain vaiheessa hoidettua pois alta. :)

    VastaaPoista
  3. Hih, kiitos haasteesta! Sulla oli mainio ajoitus, sillä olen saanut haasteen parista muustakin paikasta ja se oli juuri työn alla. :D Mun vastaukset löytyvät siis ihan kohta Tipulasta!

    VastaaPoista