sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Äidin uusi ihastus

Niin kauan sinusta haaveilin hiljaa mielessäin. Joskus ehkä saatoin puolikkaalla lauseella haaveilla sinusta ääneen. En kuitenkaan koskaan osannut edes kuvitella, että olisit vielä jonain päivänä osa elämääni.

Sitten se tapahtui, aivan yllättäin, tulit elämääni. Voi miten paljon oletkaan minulle jo antanut, iloa, reimua, uutta energiaa ja innostusta.
Olet jo pienessä ajassa opettanut minulle niin paljon uutta ja tiedän että yhdessä tulemme oppimaan ja kokeilemaan kaikenlaista ihanaa.
Meillä on ollut monet treffit ja innolla odotan jo seuraavia.
Alku on ollut haparoivaakin, mutta olen ollut niin täynnä intoa, että olemme yhdessä ylittäneet pikkuesteet. Sinä olet niin tarkka ja säntillinen, että kanssasi on oltava ihan rauhaksiin jotta homma etenee halutulla tavalla.

Pieni tyttärenikin on jo päässyt tutustumaan sinuun. Vielä hän on niin pieni, että minun on hyvä olla paikalla kun te tapaatte. Sekin aika tulee kenties vielä kun sinä ja tyttäreni voitte olla kahdenkin. Nyt äidin tuki ja turva on hyvä olla läsnä vaikka tyttönen onkin sinusta kovasti kiinnostunut.
Olet inspiroinut sekä äitiä että tytärtä ja tuonut mukanasi aivan uudenlaista onnistumisen iloa.

Ulkomuodossasikaan ei ole mitään valittamista, olet varsin tyylikäs tapaus, sinua kehtaa ihailla ja vaikka esitellä muillekin. ;)

Monipuolisuutesi on saanut minut ihan hurmokseen. Sinusta on vaikka mihin ja sinun avullasi minäkin pystyn moniin uusiin asioihin. Olen niin iloinen ja innoissani, että leijun lähes ilmassa.
Minun ikioma Ken, miten olenkaan tullut toimeen ennen ilman sinua. <3

Tämä uusi ihastukseni on ollut osa perhettämme joulusta lähtien. Nyt olen päättänyt esitellä ikioman Kenini teille kaikille täällä blogimaailmassa. Tässä hän on, minun ihka ensimmäinen yleiskoneeni! Kenwood yleiskone jolla olen loihtinyt jo kaikenlaista aina porkkanaraasteesta smoothieisiin ja soijakermasta keksitaikinaan. Pus pus, minun oma Ken. <3
Ken avaa leipomisessa ja kokkailussa minulle ihan uuden ulottuvuuden. :)






Löytyykö teiltä yleiskoneita? Millainen?
Koetko sen tarpeelliseksi/hyödylliseksi?


2 kommenttia:

  1. Oooo ihana! Minulla on pirteän punainen Kitchen Aid -yleiskone ja olen vieläkin innoissani siitä, vaika se on lähes 10 vuotta vanha. Olen saanut sen Isimieheltä lahjaksi. Kitchen Aid on päivittänyt mallinsa yleiskoneen osalta, mutta en kerta kaikkiaan tykkää uuden koneen muotoilusta. Tämä on hyvä!

    VastaaPoista
  2. Hei kiva tietää, että tämä innostuis voi olla noinkin pitkäkestoinen! :D
    Minäkin sain omani lahjaksi, Tepolta jouluna. :)
    Pirteä punainen sopii varmasti sinulle. Minä koen tuon tyylikkään metallin harmaan itselleni juuri oikeaksi. Onneksi on vaihtoehtoja joista valita. :)

    VastaaPoista