sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Kalliokuvia

Siskoni halusi kuvia hänestä kuopuksensa kanssa ja minä tarjouduin kuvaajaksi.
Kuvauspaikaksi siskoni valitsi Valkjärven kallioisen rannan.
Tänään koko aamupäivä oli pilvinen, kylmä, kostea ja sumuinen. Iltapäivällä sää kuitenkin kirkastui ja aurinko tuli esiin! Mahtavaa!
Suuntasimme siis Valkjärjelle ja minä räpsin kuvia toiveiden mukaan. Kuvaukset sujuivat erinomaisesti, pikkumies oli oikein mallikkaasti ja saimme aikaiseksi toiveiden mukaisia kuvia.
Kuvien ottoon ei mennyt paljoakaan aikaa.

Mukana olivat myös toinen siskoni sekä Senni. En olisi uskaltanut ottaa Senniä mukaan kuvauksiin joka tapahtuu veden äärellä, jyrkälläkin kalliolla, jos mukana ei olisi ollut ketään joka katsoisi tytön perään. Nyt taaperolla oli koko ajan mukanaan valvova silmäpari ja hänkin pääsi nauttimaan ulkoilusta järvimaisemissa. Senni olisikin kovasti halunnut päästä uimaan ja kyseli onko hänellä uimapukua mukana. :D

Kun ne varsinaiset kuvat, joiden vuoksi olimme tulleet, oli otettu, jäi aikaa kuvailla myös hieman Senniä ja minua. Ihania kuvia saatiinkin. Minusta ja Vilmasta on kuva samaisella kalliolla, jossa makaamme vatsallamme toisiamme katsellen. Halusin samankaltaisen kuvan nyt myös minusta ja Sennistä. Sellaisia sainkin sekä melkoisen liudan muitakin kuvia. Kalliomaisemat vain kiehtovat minua erityisen paljon, etenkin jos takana kimmeltää kaunis järvi.



Minä ja Vilma vuonna 2012


Minä ja Senni vuonna 2015




Kukkuu, onko hiiri kotona!

<3

2 kommenttia: