perjantai 24. heinäkuuta 2015

Tahdon!

Minulle esitettiin juuri suuri kysymys!
Kysymys jota jopa säikähdin ensin. Tosissaanko kysyt tätä minulta?! Ihan oikeastiko?
Hetkeäkään en kuitenkaan epäröinyt. Vastasin oitis myöntävästi, tietysti.

Ja nyt kaikki voivat vetää henkeä. 
Ei, minä en ole menossa naimisiin. Rakas ystäväni puolestaan on ja hän kysyi minua juuri kaasokseen! Ihanaa! Häät! <3
On ehdottomasti suuri kunnia päästä kaasoksi!
Jonkinlainen häähullu minussa on tullut jo esiin. Mielessä liikkuu kaikenlaisia häihin liittyviä kysymyksiä ja olenkin jo ahditellut morsianta niillä. ;)

Minun toivotaan olevan persuksille potkija, jotta häät toteutuvat. Sitä tulen varmasti olemaan. En silti halua aiheuttaa morsiusparille harmaita hiuksia. He haluavat rennot häät enkä halua hössöttää niin paljoa että minä saan aikaan kauhean stressin. 

Myönnetään, että nyt olen aivan täpinöissäni. Uskon kuitenkin, että tämän alkuinnostuksen jälkeen minäkin rauhoitun. Suunnitelmat ovat vielä hyvinkin avoimia, siksi päässäni onkin paljon kysmyksiä, suunnittelija luonne kun olen. Olisi jo kova halu päästä avustamaan suunnitteluissa, tuumasta toimeen. 

Sen lisäksi että pidän suunnittelusta ja juhlien järjestämisestä, haluan olla hyvä kaaso. En halua tuottaa rakkaalle ystävälleni pettymystä, en halua hänen katuvan sitä että pyysi minua kaasokseen. Haluan hoitaa tehtäväni kaasona hyvin. Haluan olla morsiamen tukipilari, avunantaja se luottohenkilö jolle voi puhua häistä ja niiden suunnittelusta. 
Juhlien lähestyessä haluan olla se joka rauhoittelee panikoivaa morsianta ja osaa vakuutella että kaikki on kunnossa ja kaikki sujuu varmasti hyvin.

Olen saanut kerran aikaisemminkin kunnian olla kaasona. Siitä on lähes kolme vuotta kun siskoni meni naimisiin ja minä olin yksi kaasoista. <3
Jotain hajua siis kaasonhommista jo on. Tosin jokaiset häät ovat omanlaisensa, hääparin näköiset.
Tiedän että näistäkin häistä tulee hääparin näköiset, ainutlaatuiset, hienot häät!
Olen niin otettu päästessäni kaasoksi! <3






6 kommenttia:

  1. Kaasona oleminen on varmasti ihanaa. :)
    Itse en ole vielä koskaan päässyt kaasona toimimaan, mutta ehkä joskus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kyllä on! Olen niin otettu, että näin suuri tehtävä haluttiin minulle antaa.
      Toisaalta hiukan hirvittää, en halua pilata heidän häitään jos en osaakaan jotain tehdä. Mutta pyrin ainakin olemaan mahdollisimman hyvä kaaso. :)

      Poista
  2. Häät ovat kyllä tosi ihania, onnittelut kaason pestistä ja kivasta blogista :)

    VastaaPoista
  3. Kaason tehtävä on kunnia! Olen ollut pari kertaa kaasona ja se oli ihanaa! Nauti! ♥

    VastaaPoista