tiistai 27. tammikuuta 2015

Värihaaste osa 4, ruskea

Olen nyt esitellyt kodistamme melko pirteitä värejä (turkoosi, vaaleanpunainen ja vihreä), joten nyt päätin etsiä kodistamme maanläheisempää väriä, päädyin ruskeaan.



Nyt kun olen tehnyt tätä värihaastetta olen yllättynyt siitä kuinka paljon meidän kodissa on kaikkea äitini tekemää! Toki olen ollut tietoinen, että täällä on kaikenlaista ihanaa mitä äitini on näppärin käsin tehnyt, mutta että näin paljon! Kotimme olisi taatusti paljon tylsempi ilman äitini tekeleitä ja tunnearvoahan mikään kaupasta ostettu ei voi korvata.
Nämäkin söpöt pienet huovutetut tammenterhot ovat äitini tekemät. :)




Tänne uuteen kotiin minun oli aivan pakko ostaa kylpyvaahtoa kun nyt on amme. Tämä suklaantuoksuinen on aivan ihana, ah kuinka ihanaa onkaan loikoilla suklaantuoksuisessa lämpimässä vedessä ja katsella kun taapero leikkii vaahdolla.



Keittiön tuolinpäälliset ovat ruskeat.



Moni reseptikirjani on saanut kansiväritykseensä ruskeaa. Moni näistä sisältää herkullisia suklaareseptejä.



Nipsu-sakset ovat myös ruskeat. Näitä olen pitänyt sellaisina parempina saksina ja katsonut vähän etten leikkele niillä mitä tahansa.


2 kommenttia: