keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Kevät ja vihertävät peukalot!

Aina keväisin minuun iskee kukkahöperöys ja niin käy näköjään tänäkin keväänä. Meillä on kiva pieni parveke jonka ajattelin laittaa nätiksi. Viime keväänäkin laitoin parvekkeelle kukkia ja kasvatin itse kirsikkatomaatteja. Heinäkuun alussa pieni prinsessamme syntyi ja sitten kukkien hoito jäi tyystin, kukat kuihtuivat ja tomaatteja ei kukaan kerännyt talteen. Jospa tänä kesänä onnistuisin hoitamaan kasvini ja onhan minulla nyt pieni apulainenkin.
Tänään käytiin Sennin kanssa ostoksilla. Ostettiin kirsikkatomaattien siemeniä, joista aion esikasvattaa taimet, niin kuin monena vuotena olen tehnyt. Ostin myös rairuohoa, pääsiäinen tulee! Pari päivää sitten Teppo oli ostanut minulle köynnöskrassin siemeniä. Ne hän aikoo istuttaa, minä en muka osaa. :P


Viimekesäiset kirsikkatomaattini. 

Ostosreissu jatkui vaatekauppoihin. Minulla on ollut jo kauan hinku lähteä ostamaan Sennille kevät- ja kesävaatteita. Ja löytyihän niitä, itselleni en edes katsllut mitään. Viimeviikolla minä löysin itselleni neljät housut eli olen minäkin vaatteita saanut. :D

Tässä kuvia niistä vaatteista jotka ostettiin tänään:
Valitettavasti osa kuvista on kyljellään, kuvat on puhelinkuvia enkä osaa kääntää niitä tällä labletilla.

Sukkia ja pantoja

Nää oli niin ihanat. Senni on varmaan söpö näissä. :)

Kesämekko prinsessalle

Pikku Myy-yöppäri!

Bolero, käy mekkojen kanssa. Sennin käsikin näköjään kuvassa. :D

Tomaattien siemenet laitan lähiaikoina kasvamaan, toivottavasti niistä kasvaa hyvät taimet. :) Yritän olla ahnehtimatta liikaa kasveja parvekkeelle, Senni on kuitenkin vielä pieni enkä voi/halua viettää koko kesää kukkasia hoidellen. Jospa sitä osaisi ottaa vain sen verran kukkasia mitä ehtii hoitamaan, pysyisi parvekekin siistinä. :)

Alkaako teillä muilla peukalot vihertämään keväisin? 

1 kommentti:

  1. Mä just äitille sanoin et en varmaa osta (tänäkään vuonna) mitään muut ku amppeleita :D mut pieni allas ois kiva parvekkeella antonille :) ihania mekkoja! Ja noi pannat on kans söpöi! :)

    VastaaPoista