maanantai 3. helmikuuta 2014

Ninni pähkinänkuoressa :)

No nii, jospa kertoisin ensin hieman itsestäni. Olen kova suunnittelemaan asioita, minulla onkin lähes aina jokin suunnitelma päivälle. Minusta on ihanaa suunnitella mm. kakkuja ja niiden koristeita. Intohimoisena suunnittelijana ajauduinkin opiskelemaan itselleni ammatin, jossa saa suunnitella. Olen ammatiltani suunnitteluassistentti eli se joka voi mm. piirtää arkkitehdin luonnokset lopulliseen muotoonsa. Opintoihini kuului myös sähkö ja LVI kursseja, mutta talojen piiräminen on minulle mieluisempaa puuhaa.

Tällähetkellä talojen piirtäminen on tauolla, koska olen äitiyslomalla. Ihana ja kauan odotettu (esikoiseni) Senni-tyttö syntyi 7.7.2013. Senni on luonteeltaa hyvin iloinen ja tempperamenttinen. Tempperamenttinsa Senni on perinyt varmankin isältään, Tepolta. Sennillä on myös maailman ihanin ja hoivaavin isosisko, Vilma. Vilma on Tepon 7-vuotias tytär.

Minulla itsellänikin on sisaruksia, yksi isoveli, yksi isosisko, kaksi pikkusiskoa ja yksi pikkuveli. Perhe on minulle hyvin tärkeä ja puuhailemmekin yhdessä paljon kaikenlaista. Meidän perhe on melko luovaa porukkaa ja moni meistä harrastaakin kädentaitoja.
Seuraavassa postauksessa voisinkin esitellä hieman omia aikaansaannoksiani. :)


                                    Minä ja Senni. Kuva on otettu Sennin ristiäisistä 15.09.2013

2 kommenttia: